Dags för beslut

De största besluten i livet är ofta de svåraste. Det suger att det är sant. Eller, tja.. Beslutet är taget, å det skär i mitt hjärta. Läskigt, spännande, skrämmande och kul. En blanding av det ja. Det skär för att jag har har hunnit rota mig, och hittat rätt. Kan det vara så att jag begår det största misstaget i livet? Det är knappt jag vågar tänka så, men jag kan inte låta bli. Snälla, låt det visa sig vara rätt. För det kan vara en av de största möjligheterna? Åtminstone erfarenheterna.Tiden får utvisa. Jag ligger lite sömnlös. Men är samtidigt fokuserad. Om den här tiden är den sista, nej, det får det inte vara. Jag ska tillbaka, helst inte riktigt klippa banden... Hur det nu blir, så ska jag se till att njuta nu! Livet är minst sagt ett äventyr. Hat-kärlek... Fan, jag hatar att fatta belsut. Om livet bara vore enkelt....

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Jag förstår att det är ett enormt beslut att ta! Mendu får tänka på för- och nackdelar med vad du än beslutar. Jag vet att du kommer ta det rätta beslutet och följa ditt hjärta, för det finns ingen som är så duktig på att lyssna på sitt hjärta som du. Det har du ju lärt mig!

Kram till dig vännen!

2011-12-07 @ 07:46:19
Postat av: mamman

Jag förstår att du har ångest. Men man ska inte ångra de steg man vågar ta utan man kommer att ångra alla steg man inte vågade ta. Du är ung och har många många långa år framför dig. Tänk vad du får erfarenhet, sen alltid nånting att berätta för barnbarna senare i livet. Du vet att vi stöder dig och du kommer ju inte att åka ensam. Se möjligheterna och ta vara på tiden. Njut och lev.

Kram Mamman

2011-12-07 @ 08:31:47
Postat av: Pappa

Ta tillvara de möjligheter som du får serverade. Jag håller med din kloka mor. Man ångrar bara det man INTE GJORT. Det man gör eller har gjort är det ju försent att ångra. Du har så många år framför dig så det är nga problem. Dessutom behöver du ju inte klippa några band. Med dagens kommunikationsmöjligheter så är du ju mad en dator "hemma" på 1 minut.

Passa på att ta tillvara de erfarenheter som det här ger, och se det som en riktig tillgång.

Pirrigt är det, det förstår jag. Men det är ju även lite pirr av nyfikenhet och förtjusning.

Kramar.

Papz.

2011-12-16 @ 04:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback