Making a difference

Bra dagar och riktigt bra dagar.

Det där lilla extra som gör det, upplever man inte varje dag. Men idag var det en sådan dag.

Jag fick höra att ett resultatet av ett projekt vi jobbat med faktikst används idag och att kunden i fråga alltså tagit till sig den undersökning vi gjorde för dem till fullo.

Det är så himla roligt att få den typen av bekräftelse på sitt arbete. Det taggar å sporrar till att fortästta att presetera högt och lägga ner det där lilla extra i varje projekt. Utdelningen blir så stor upplever jag, på ett rent personligt plan.

Bra pepp inför de utmanade projekten som är i luften nu. Grymt spännande och intressanta projekt för övrigt.

Spänannde, spännande.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej. Nu kan jag återgå till att kolla alla bloggar varje dag igen. :o) Kul kul! Kul att det går bra på jobbet. Det gör det för mig också. Jag får bara "slåss" lite med mina kollegor för att de inte begriper sig på mekanisk arbete.... Men det är ju rätt kul att få rätt till slut! Hihi. Kramar på dig fru Horn. Hälsa maken!!!

2011-11-13 @ 06:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback